אתרי ציוד דיג מובילים בעולם

אם אתה חובב דיג וממש בא לך לפנק את עצמך ולקנות ציוד דיג או דימוי חדש, אבל אין לך זמן לנסוע לחנות דייג – אתרי ציוד דיג מובילים הם הפתרון האידאלי. פשוט שב בנוח, תפעיל את המחשב שלך ותתחיל לחפש את מה שמתאים לך. ברשימה שהכננו בשבילכם תוכל למצוא חנויות דייג שנבדקו בקפידה. בחנויות אלו תמצא מבחר בלתי נגמר של ציוד דייג, החל מפיתיונות ועד דגמי דגל של מותגים מובילים. יש פה הרבה יותר מבחר ממה שתוכל לתאר.  תוכל לגלוש בקלות בין קטלוגים וקטגוריות שונות ולבחור מוצרים מכל מקום בעולם בלי לצאת מהבית.

ALIEXPRESS

ב-  AliExpress יש מבחר בלתי נגמר של מוצרים וציוד לדייג. מאות חנויות מציעות מגוון רב ללקוחות, מתחרים זה בזה ומציעים ללקוחות את התנאים הטובים ביותר והמחירים הנמוכים ביותר. בכל המגוון הזה קל מאוד ללכת לעיבוד בכלל, ובשביל זה אנחנו כאן, כדי לספר לכם על החנויות הטובות ביותר ב- AliExpress, המתמחות במכירת אביזרי וציוד דיג.

EBAY

איפה הכי משתלם לקנות באינטרנט? כמובן שבאתר מכירות והמכירות פומבית  eBay – פלטפורמת הסחר המקוונת הגדולה בעולם. כאן תוכלו באופן עצמאי, ללא שום קושי, לקנות, לשלם על קניה ללא שום עמלה באופן עצמאי ולקבל את כל מה שהזמנתם בדואר. כמובן חשוב לקחת בחשבון שירות נהדר, תמיכה ברמה עולמית ואפשרויות תשלום נוחות ביותר.

CABELA'S

Cabela's – חנות און ליין  הרשמית של המותג האמריקאי המפורסם. כאן יש מגוון רכב של ביגוד וציוד דיג, ציד, טיולים ועו"ד. אתר Cabela's הוא גן עדן אמיתי למטיילים, ציידים, דייגים ולכל מי שמנהל אורח חיים אקטיבי. החברה הוקמה בשנת 1961 והחנות אינטרנט פועלת מאז שנת 1998. אתר מבצע משלוחים ל 125 מדינות שונות ברחבי העולם.

PLAT

פלטפורמת סחר מקוונת יפנית המתמחה במכירת ציוד לאנשי מקצוע וחובבי דיג. האתר אינו מציע עוד שורה של חכות, רולרים, חוטים וציוד אחר, אלא ציוד דיג ברמה גבוה ביותר של יצרנים מובילים ומוצרים המיוצרים לשוק היפני המקומי. נקודה חשובה, כאן תוכלו למצוא חלקי חילוף לציוד דייג רב של מותגים פופולריים.

DIGITAKA

Digitaka היא חנות לציוד דיג יפנית המספקת את שלל הציוד הדרוש לחובבי הדייג. באתר זה תוכלו לבחור חכות רולרים, חוטים, קרסים, וציוד דיג ממותגים שונים, ואז לשלם ללא חשש באמצעות כרטיס ויזה, מאסטר קארד או פייפאל. האתר נבדק אישית כבר עשרות פעמים. שירות מצויין, מחירים נוחים!

ZENMARKET

פורטל מצויין שמאחד בשבלכם כמה אתרי מכירה מובילים ביפן. כאן תוכלו למצוא הכול מהכול ובמחירים לא הגיוניים בכלל. איך? יש פה המון מחירות פומביות של ציוד דייג חדש ומשומש, הרבה פעמים נמכרים כאן דגמים שלא הגיעו לארץ בכלל. אתר נוח, אמין ואני אשית ביליתי שעות על גבי שעות בהזמנות מהאתר. פשוט כיף.

WAVEINN

ענקית מספרד עם מחלקת ים מטורפת. בנוסף מגוון בלתי נגמר של צויד דייג החנות מקוונת לתת מענה לכל פעילות ימית. Waveinn מציעה המון מוצרים לשייט וסירות, כמו: חלקי חילוף, אלקטרוניקה ימית, GPS, אביזרי אבטחה, מקלטים AIS, נורות חירום, ווסטים וחגורות בטיחות ואפילו רפסודות הצלה. מיועד לאנשים רבים, שהים בשבלם יותר מעוד תביב, זאת דרך החיים שלהם.

TACKLE4ALL

חנות און ליין ענקית של שכנינו. החברה מקפריסין עם מבחר דחמויים הזוי שכולל הרבה פעמים גם דגמים ישנים שכבר ירדו מהייצור (אין לי מושג מאיפה הם משיגים את הסחורה. ממשק נוח לכל אחד, מחירים לא בשמיים. ומה שמאוד חשוב, כל הציוד מתאים לתנאיי דייג דומים מאוד למה שיש לנו בארץ. אתר אמין ומומלץ.

TACKLEDIRECT

לדעתי היום אין בעולם דייג מקצועי שלא מכיר על החנות המקוונת האמריקאית Tackle Direct. בזכות מבחר רחב של מוצרים ואיכות שלהם, הוא זכה למוניטין עולמי וממשיך לשמח את לקוחותיו ולהתפתח כל הזמן. הודות לים של מוצרים חדשים שכל הזמן מגיעים, חנות זו אינה מאפשרת ללקוחותיה להשתעמם אפילו לא לרגע.