יתרונות של דייג מהחוף

במאמר הבא נסביר על היתרונות של דייג מחוף הים, האם תפיסת דגים מהחוף עדיפה בהשוואה לסירה, את כל זה נסביר במאמר הבא.

סירות דייג היו ותמיד נראה אותם בים ובאגם. ובכל זאת עם כל הטכנולוגיה ועדכונים האחרונים בשנים האחרונים מורידים את האינטרס וחווית ההנאה עם תפיסת דגים בסירות.
לכן, אנחנו רואים בשנים האחרוונות יותר ויותר לתפיסת דגים מהחוף. 

היתרון המשמעותי במעבר בין סירה לדייג מהחוף היא – שהדגים נתפסים היום כך או כך.

בעבר, היה בעייתי לתפוס דגים מהחוף, לא כמו שהיום, היום אפשר גם לתפוס בגדלים שונים וזאת בגלל השיטות וטכנולוגיה המתקדמת שתוכלו לרכוש בציוד דייג.בנוסף התוופה התעיינות של דייגים קיימים וחדשים להפוך את הדייג ל"ספורט דייג", בשילוב ספיניג – הפך לדייג מהחוף ליותר ויותר פופולרי. נראה שיקח זמן עד שיכניסו את הדייג לספורט ובתחרותים אולימפיים :), אבל זה בהחלט ספורט לכל דבר בשילוב תפיסות מצוינות, שימוש בכל הטכנולוגיות, האכלת דגים מודרנית, פיתוחתים טקטיים וטכניים. בכל דרך אפשרות מוכיח את עצמו על כמה דייג יעיל מהחוף.

עוד יתרון הינו שאפשר לדוג מהחוף במרחקים של בין 30-50 מטר. והצורך בסירה נעלם מעצמו. 

 

לדייג בחוף הים יש יתרונות רבים!

אחד החשובים ביותר הוא שהנוחות הרבה יותר גדולה בהשוואה לסירה.
במיוחד בגשמי סתיו ממושכים, קור, רוח. דייג החופים אינו מודע לשגרת השייט המפרכת הזו שגוזלת זמן ומאמץ רב. אפילו החתירה הרגילה – לגרור, לשאוב, לייבש. עם סירות מנוע, זו סאגה שלמה באופן כללי – בנזין, כרכרה, חיפוש אינסופי אחר נקודות נוחות להורדת ספינה למים. ברוב המקרים הסירה מסבכת את הדיג, וגם מגדילה את עלות הציוד והבלאי.

 

אסטרטיית דייג מהחוף, פשוטות שחוץ מזמן פנוי לא מצריך הכנה מיוחדת, כך תוכלו לצאת בתדירות גבוהה יותר משייט בסירה, להקדיש זמן בבקרים ובערב, ויש אילו שיעדיפו דייג בלילה.

 

לסיכום

לסיכום, התמריץ העיקרי להיכנס לסירה הוא דיג פסיכולוגי, באמת הכל בראש שלנו. כולם יודעים היכן מוחזקים הדגים הגדולים, אלא שם, "מעבר לאופק". לפחות שעתיים לשוט בסירה. למעשה, אחד שחה ותפס, אבל מי שנשאר על החוף תפס אפילו יותר – סיפור נפוץ.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *