מחפשים פארק הדייג הטוב בישראל?

עבור כל ילד, דיג עם אבא או סבא הוא טקס של ממש. אירוע חשוב מאוד בחייו, כך שהדיג הראשון צריך להשאיר את רק את הזכרונות הטובים ביותר. אז גם אם אתה דייג ז'רז'ור הכי מנוסה שמטפס בלי פחד על הריפים הכי מסוכנים, את היציאה עם הילד צריך לתכנן אחרת. כאן צריך למצוא מקום עם גישה נוחה, תנאים מתאימים וסיכויים גבוהים ביותר לחזור עם שלל.

כאן תוכלו למצוא רשימה של מקומות הכי מתאימים ליציא לטבע עם משפחה בשילוב דייג. בנוסף לדייג תוכלו ליהנות מאטרקציות מגוונות, כמו טיולי אופניים, מתחם קמפינג, פעילויות לילדים וכ"ד. זה לא עוד בילוי משפחתי כיפי, זה בילוי משפחתי כיפי עם דייג!

פארק הדיג מעיין צבי

כל מה שחיפשתם בפרק הדייג ועוד הרבה מעבר. שמורת טבע נהדרת  צמודה לחוף ים. מקום אידיאלי לדייג ראשון עם הילד, מתחם ברכת דייג גדולה עם סככות צל. ואחרי זה אפשר להינות ביחד ממגוון רחב של פעילויות לילדים: מתחם רטוב, בימבות, אומגה, משחקי שולחן.

לפני שאתם מגיעים כדי להתקשר כדי לתאם הגעה.

  • מיקום:  פארק הדייג מעיין צבי, כביש 2, מעיין צבי
  • טלפון: – 050-7566600, 054-4440379
  • אתר: https://www.fishing-park.co.il/

פארק הדייג דג וגן

מקום מושלם לדייגים חדשים. לא גדול במיוחד אבל כולו מוקדש לדייג. כאן תוכלו לקבל תדרוך מלא ולהתחיל לתפוס. צוות המקום מקצועי מאוד ובכיף עוזר בכל מה שצריך גם למי שלא ממש יודע לדוג.  הילדים יהנו כי יש דגים בשפע וההורים יכולים על המקום להכין את הדגים על מנגל. כאן תוכלו לתפוס סוגים שונים של דגים החל ממושטים ועד שפמנונים בגודל מכובד מאוד.

Fishing-Park - דג בכפר

מקום נחמד במיוחד לילדים. יש כאן את כל שלל אטרקציות: בריכות, חץ וקשת, מגלשות מים, מתחם בימבות, בריכת כדורים וכמובן דייג!  חוויית טבע לכל המשפחה עם מיכאל, המדריך המקסים, המסור והאדיב. בעונה יש גם קטיף! אם אתם מחפשים מקום לבילויי משפחתי בטבע – כדי לכם לנסות את ה- Fishing-Park – דג בכפר.

  • מיקום: Fishing-Park – דג בכפר, דרך העמק, יוקנעם
  • טלפון: 04-9894095
  • אתר: https://dag-bakfar.com/

פארק הדיג ספסופה

החברה של פרק ספסופה מבטיחים חוויה מעולה לכל המשפחה שכוללת דייג, מסלולי טרקטרונים, פינת חי ובילוי טבע בלתי נשכח. סידור המקום ממש מוצלח, פינות ישיבה של כיף, פשוט להגיע וליהנות. 25  דונם של של דשא ירוק, פינות מוצלות מתאימות לפיקניק משפחתי.

אגם דייג בחמת גדר

שמעתם נכון, גם חמת גדר פתח את שעריו לאוהבי דייג. היום אתם יכולים לשלב טיול משפחתי בצפון עם חווית דייג אהובה על כולנו. המקום כבר הפך לאחד האטקציות האהובות בגולן ובאיזור הצפון. כאן גם תוגלו על המקום להכין את הדג הטרי שכרגע הוצאתם מהמים.