מקומות דייג במרכז הארץ חלק א'

אצל כל דייג מתחיל אחד שאלות הראשונות והחשובות זה איפה לדוג. היום אנחנו נתרכז בחופים של מרכז הארץ מפלמחים ועד הרצליה. חלק מהחופים ומקומות פתוח לגישה, וחלק פחות. תזכרו, זה שאתם יודעים לאיזה חוף להגיע עוד לא מבטיח לכם תפיסות. היום נתמקד בחופים המתאימים לז'ירז'ור. ונתחיל מהנקודה דרומית ביותר.

דייג בפלמחים

רצועת חוף חולית עם אזור ריפים גדול, חוף מוכר ואהוב על דייגי המרכז. אפשר לתפוס כאן לברקים, גומברים וטרכונים בעונה. היום הכניסה לחוף אח ורק בתשלום. לא להשאיר רכבים מחוץ לשער, מחלקים שם דוחות באופן קבוע.

צפונה יותר יש חוף של קיבוץ פלמחים, גם הוא מתאים לדייג בשיטת ז'ירז'ור.

דייג בחוף ראשון לציון

חוף של ראשון לציון משתרע מגדר של בסיס פלמחים בדרום ועד חוף הסלע בבת ים. כאן אפשר מוקדם בבוקר לתפוס לברק יפה. כל רצועת החוף חולית לחלוטין, זהו חוף מוכרז, אז כאשר יש עונת רחצה המצילים יבקשו ממכם להתקפל.

דייג בבת ים

חוף SEA PALACE – רצועת חוף מעורבת עם ריפים יפים מאוד. יכולות להיות כאן הפתאות ממ יפות של גומבר או לוקוס יפה. כאשר ים נמוך ואין גלים אפשר לצאת על הריפים.

חוף הסלע  – נקודת דייג הכי חמה בבת ים. יש כאן גם בורות וגם ריפים מלאכותיים שאפשר לעמוד אליהם ולהתקדם לכיוון העומק. החיסרון הגדול שאפשר לדוג שם רק בתנאי ים נוחים וגלים נמוכים.

בחלק השני של הכתבה נספר לכם על נקותות דייג בחופי תל-אביב והרצליה.

תהינו!